torsdag den 21. marts 2019

forskellige familier

Allerede nu kan jeg mærke, at der kun er meget kort tid til, at jeg har ferie igen. Tasken er ved at blive pakket til min tur til Tyskland og til min tur til USA, hvilket nok skal blive mega spændende. Alt i alt tyder denne måned til at blive virkelig lækker med en masse fantastiske oplevelser! Normalt er jeg ikke den der rejser særligt meget ud, da jeg faktisk godt kan lide at være hjemme og slappe af, men nogle gange så er der brug for, at man tager ud og ser nye ting, oplever en ny kultur og lærer noget nyt om sig selv. På begge mine ture skal jeg bo hos familier, hvor jeg indtil videre kun kender den ene endnu. Det bliver noget af en oplevelse at skulle ud og bo privat hos to forskellige familier! Jeg er sikker på, at det bliver en tid, hvor en del grænser overskrides, men alligevel, jeg tror ikke, at jeg vil komme til at fortryde det på nogen tænkelig måde!

Når jeg rejser, har en en meget stor tendens til at pakke alt for meget, især fordi jeg også har det med at slæbe alt for mange nye ting med hjem, så jeg prøver at begrænse mig. Og da det ikke er i så lange perioder, at jeg er væk, tænkte jeg, hvor ikke? og så fandt jeg forskellige små rejseprodukter som ikke fylder særligt meget i min taske og så er det alligevel nogle ret lækre produkter! The Body Shop, Tresemme shampoo og conditioner og lækre ansigts produkter! Og nogle gange kan små produkter også være smarte, hvis man tager på en weekendtur eller på forlænget weekend, da de flyder rigtigt lidt og er hurtige at pakke.

En stor del af de ting jeg har med på tur er nogle gange lidt mere dyrere end jeg normalt vil bruge, da jeg tit oplever når jeg er væk, at jeg gerne vil bruge lige lidt længere på at komme til at slappe af og give både hud og hår den bedste behandling som muligt. Nogle dage springer jeg over og andre dage tager det lidt længerer tid end normalt.
Jeg er sikker på, at rigtigt mange elsker det tidspunkt på dagen, hvor man får lov til at tage sin makeup af og tage sit mest afslappende tøj på og bare kan gå rundt og rundt ude egentligt at lave noget specielt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar