torsdag den 21. marts 2019

lyspletterne i mørket

Nogle indlæg er sværer at indlede end andre. Og Ikke altid føles det som om, at det er den rigtige måde. Men ja, jeg har aldrig rigtigt følt at jeg fundet min plads, selvom det til tider føles som om jeg har. Det har heller aldrig været særligt nemt at så op om morgenen – nogle ting giver bare ikke mening at stå op til, men jeg andre dage ikke kan vente til at skulle op den efterfølgende dag. Uheldigvis er der flest af de mindre gode dage. De dage, hvor man glæder sig til at gå i seng så man ikke skal døje med alt det som omgiver en.

Det er ikke altid lige nemt at se lyspletterne i mørket og nogle dage er de slet ikke mulige at se, da de virker til at være forsvundet. Kun mørket virker til at blive endnu mørkere. At være glad og have det godt er noget man skal sætte pris på, da man egentligt ikke ved særligt meget om hvornår det hele er ovre. Vi ser altid i eventyr at alt ender lykkeligt og godt, men sørgeligt nok er intet som i et eventyr. Ingen prins på den hvide hest og det er en selv, der skal lede efter de gode minder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar