torsdag den 21. marts 2019

overrasket

Nogle ting kan se virkeligt overvurderet ud når man tænker over vad det er man bruger sine penge på. Skal denne månedsløn bruges på en enkelt foundation eller skal den bruges på en der er lige så god og lige lidt ekstra. Som jeg før har skrevet om, er det jo op til en selv, om man enten køber de lidt dyre produkter eller om man tager dem fra drugstore. Personligt synes jeg, at nogle så skal man forkæle sig selv og give lidt mere. Måske bare en enkelt gang eller to skader jo ikke.

Jeg er sikker på, at vi er en del der bliver ret overrasket over priserne på produkter fra Nars, Too Faced og Chanel bare for at næve et par brands som har en lidt højere prisklasse end Rimmel London og Maybelline. Nogle gange er det altså mærket man betaler for og IKKE produktet, da det er muligt at finde noget som virker lige som godt og så til den halve pris.
Nogle gange så er det bare mere lokkende at købe et af de produkter som alle ens ynglingsbloggere skriver om og se om de er så gode. Personligt går jeg ind for at man bruger et rigtigt contour kit end en bronzer, da en bronzer giver et mere solbrunt ansigt og contour giver mere dybde. Jeg bruger altid selv det fra Too Faced, da det er det kit jeg synes virker bedst for mig. Og på samme måde er det med pensler og børster. Jeg vil hellere betale for nogle, som jeg ved vil holde, end nogle som vil gå i stykker efter et halvt år.
 Når jeg siger MAC hvad tænker du så? Det første jeg tænker på er studio fix produkterne. De ligger i et okay prisleje, men når det er sagt, så er der altså rigtigt mange drugstore produkter som virker lige så godt som dem. Tager man pudderen som et eksempel, så den eneste forskel jeg kan finde på den og på Rimmels stay matte er, at der er en form for shimmer i Rimmels, hvorimod MACs er uden. Personligt vil jeg helts bruge uden shimmer, men hvis man har et stramt budget over en længere periode er Rimmels pudder helt klart det værd, og imellemtiden kan man så glæde sig til at kunne få fingrene i MACs.
Der findes rigtigt mange læbeprodukter. Nogle er mere klistrede end andre. Og nogle har en farve som forsvinder med det samme den er påført. Jeg er selv faldet over mærket Dark Blond, som er overkommelig, da jeg fandt min i Normal til sølle 50 kroner. Dog har jeg også en som har skuffet mig ret så meget. Jeg har fundet den fineste farve fra Chanel, og den fader ud efter 5 minutter og kan knap nok ses når man påfører den – det var ikke lige det jeg havde forestillet mig. Et andet mærke som er i den del af priskategorien er Clarins, som har nogle læbestifer der giver bløde læber og holder i mere end 5 minutter. Helt klart produkter jeg vil genkøbe!
I forhold til lipgloss har vi jo selv mærket Tromborg. De har de fineste farver, men nogle meget meget klistrede lipglosses. Det var som om mine læber var syet sammen. Upps.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar